Řešení pojistných událostí pro klienty Generali České pojišťovny
Pro klienty Generali České pojišťovny kompletně vyřídíme pojistnou událost z povinného ručení nebo havarijního pojištění včetně výměny autoskel.
Odtah vozidla do našeho servisu
Zajištění náhradního vozidla během opravy
Komplexní vyřízení pojistné události, včetně prohlídky a fotodokumentace poškozeného vozidla
Možnost platby opravy vozidla krycím dopisem od pojišťovny, tj. bez finanční účasti klienta
Při podpisu písemného zplnomocnění a po doložení potřebných dokladů je oprava vozidla nebo výměna autoskla prováděna bez finanční účasti zákazníka.
Potřebné doklady od poškozeného:
Velký technický průkaz (originál nebo kopie)
Řidičský průkaz (originál nebo kopie)
Razítko firmy (platí pro firemní vozy)
V případě leasingu/úvěru originál nebo kopie leasingové/úvěrové smlouvy či devinkulaci
Záznam o dopravní nehodě
Potřebné doklady od pojištěného:
Velký technický průkaz (originál nebo kopie)
Řidičský průkaz (originál nebo kopie)
Razítko firmy (platí pro firemní vozy)
V případě leasingu/úvěru originál nebo kopie leasingové/úvěrové smlouvy či devinkulaci
Smlouva havarijní pojistky (kopie)
Zapůjčení náhradního vozidla
V našem autoservisu chápeme, že nehody a pojistní události mohou přinést nečekané komplikace. Abychom vám pomohli zůstat v pohybu, poskytujeme možnost zapůjčení náhradního vozidla. Naše služba zapůjčení vozidel je navržena tak, aby minimalizovala obtíže spojené s opravami a umožnila vám pokračovat ve svých každodenních aktivitách.
Zavolejte a o víc se nestarejte
Pro Vaše auto přijedeme a opravené Vám ho dovezeme zpět na určené místo.
Non-stop služba s možností domluvení se na dovozu automobilu.